ثبت نام کنکور 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کنکور 99

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام کنکور همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید در زمان مشخص شده با ورود به سامانه جهت ثبت نام اقدام کنید. توجه داشته باشید که ثبت نام برای  کسانی که سال سوم نظام جدید و یا فارغ التحصیلا میباشند امکان پذیر خواهد بود.

 زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 99

 

در سال های اخیر ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد حذف شده بود و این دانشگاه کنکور مجزایی برای جذب دانشجو برگزار نمی کند. بنابراین ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از روز شنبه 16 بهمن ماه آغاز شده و تا روز یک شنبه 24 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان در این زمان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. علاوه بر این مهلت ، ممکن است سازمان سنجش فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان که به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام یا کامل نبودن مدارکشان موفق به ثبت نام در زمان اولیه نشده اند ، در نظر بگیرد. مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، معمولا هفته دوم اسفند ماه می باشد.

 

جهت انجام ثبت نام کنکور 99 و اتصال به سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 در تمامی مقاطع با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 99

 

همانطور که در بند فوق توضیح داده شد ثبت نام کنکور از سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان باید پس از ورود به این سایت ، با کلیک بر لینک مربوطه ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود کنند و پس از مطالعه کامل و اطلاع از تمام جزئیات ، برای ثبت نام اقدام نمایند. اولین قدم برای ثبت نام کنکور پرداخت هزینه است و داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور می باشند ، باید علاوه بر پرداخت هزینه اصلی ، مبلغ جداگانه ای برای ثبت نام این دو دانشگاه نیز واریز نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق خرید کارت اعتباری میسر می باشد و باید مبلغ مورد نظر را ، از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم اینترنتی آن ها فعال است ، پرداخت نمود.

 

شرایط ثبت نام کنکور 99

ثبت نام در کنکور دارای ظرایط و ضواطی میباشد که این شرایط به دو صورت اختصاصی و عمومی  میباشد که در زیر به این شرایط خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی :

 اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی .

عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران .

نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی.

 عدم احراز فساد اخلاقی .

 عدم اعتیاد به مواد مخدر .
 

شرایط اختصاصی :

 

داوطلبان عزیز جهت ثبت نام مدارک زیر را همراه داشته باشید :

- گواهینامه دوره پیش دانشگاهی 
- دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 که نهایتا فارغ التحصیل تا تاریخ 99/6/31باشد
- دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه 
- و یا مدرک کاردانی یا همون فوق دیپلم 

 

نحوه ثبت نام در کنکور سراسری 99

 

اغلب داوطلبان کنکور سراسری، برای شرکت و ثبت نام در کنکور سراسری نیازمند راهنمای صحیح و جامع در این زمینه می باشند. قبل از شرح بندهایی در خصوص نحوه ثبت نام لازم است ذکر کنیم داوطلب می بایست مدارکی را در اختیار داشته باشد.

  • کارت ملی و شناسنامه جهت وارد نمودن اطلاعات دقیق و صحیح در فرم ثبت نام
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده ( به تعدادی که شما کارت اعتباری خریداری نموده اید ، به همان تعداد شما کد سریال ثبت نام در دست خواهید داشت)
  • فایل عکس اسکن شده داوطلب
  • معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم
  • کد پستی محل سکونت و کد مرتبط با منطقه داوطلب
  • کد دانش آموزی ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
  • کد نظام وظیفه ( ویژه آقایان)
  • کد مربوط به سهمیه رزمندگان ( در صورتی که دارای سهمیه می باشید ، این کد را از ارگان مربوطه می بیست دریافت نمایید)

اگر شما ثبت نام خود را در کافی نت انجام می دهید یا فردی جز شما برای انجام ثبت نام اقدام می کند ، قبل از تایید نهایی، اطلاعات وارد شده و عکس خود را حتما کنترل نمایید. همینطور لازم است یه برگ ازفرم ثبت نام خود را پرینت گرفته و در پرونده خود نگهداری نمایید. ( این فرم کد ۷ رقمی شماره داوطبی و ۱۶ رقمی کد پیگیری را دارا می باشد)

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در کنکور سراسری و شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 99 آشنا کنیم و اطلاعات مربوط به کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانیم راهنمای شما باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.

 منبع : سایت ثبت نام کنکور 99





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: